Blommigt

Godmorgon!
Trotts det usla vädret som har drabbat stockholm denna morgon, har jag gjort mig extra fin i en blommig klänning. Det är Valborg i dag, först skola och sedan jobb till halv åtta, därefter ska jag och mina föräldrar ut och äta på någon mysig restaurang.

Gårdagen på Ica gcik otrolgit bra, matvågen av vad folk handlade var Sukini samt godis.
Gillar inte emo barnen som kommer inte 1 gång om dagen för att köpa antigen kakor eller godis, snacka om att dem kommer se ut som små mischilingubbar om ett par år. Tro mig jag ´vet eftersom jag går livsmedel...
Nu väntar tunnelbanan!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är så sött med blommigt!

2008-04-30 @ 07:17:24
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0