Gårdagen på ica

Jag förstår nu varför alla karsörskor ser så trötta ut, det beror på att många av de som jobbar, tar extra pass och jobbar konstant i 2 veckor för att det ger bra med pengar. Under rasterna lever många på cigaretter och energidryck. Inte så konstigt att påsar bildas under ögonen och tröttheten går ut över kunderna.

Men i går var det verkligen en tuff dag, dels så förtsår jag återigen inte hur det kommer dig att ALLA ska handla just på en måndag kväll? Lönen kom i fredags, varför inte passa på att handla mat ör veckan under helgen? Det var full rulle till kl 9, sista kunden kom in då en alkoliserad man som var total förvirrad och blödde på armen. Vilket resulterade i att vi inte var klara förens halv tio med allt som ska göras vid stägning. Okej jag ska inte sitta och klaga men någonstans måste folk förstå att även vi på Ica har ett liv utanför, det är inte så att vi bor där och lever vårt liv på Icas lager.
Jag hann inte ens vara tervlig mot Utvecklingstörda stefan som är våran trevliga stammis! 

Jag sitetr och funderar på om något mer spännande h'ndfe i går. Jo! runt 8 kom en ung kille in och köptpe kondomer, chsan, 60 kr, kunde inte låta bli att le med tanken på att han skulle få en riktigt trevlig kväll med sin älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0