hasse

Jag läste precis hasses blogg, att han inte har någon tid över till något annat än sitt jobb. Så känner även jag, jag har jobbat konstant sen i torsdag och så ser det ut tom lördag, men jag drar in stålarna och får se det från den ljusa sidan. Att hålla kontakt med vänenrna funkar genom mobilen, men det sociala ser inge vidare ut. Jag pratade med M i går för att ev bestämma en dag då vi ska ses. Pinsamt kände jag då jag kom fram till att tiderna som funkar är torsdga och ferdag förmiddag eller kväll. Då finns det inte direkt något att göra, förutom en film kväll elelr fika i gamlastan där fiket faktiskt har öppet till kl 22. Jag fick avbryta vårt prat ang ses då jag åker till Herrljunga nästa helg för att fira min mormor som blir 80 år.
Men jag hoppas attt vi kommer att finna en tid som funkar för oss båda att ses:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0