Lunch

Nu är jag hemma efter 2 timmar i skolan, de blev inte mycket gjort, då proekjtarbetet är klart. Samt att 3orna skulle ha möss-påtagning i dag. Är grymt avundsjuk på 3orna.
Själv så sitter jag ich äter en uppvärmd paj, om en timme åker jagt i väg till ica och jobbar, därefter blir det middag med familjen på någon mysig restaurang, vet dock inte vart vi ska än.

Appropå Ica, så får jag in många intryck av alla människor som handlar. Genomsnitt tar jag emot 60 kunder per timme, 10% av är alkohol påverkade, 75% av de som handlar är i medel åldern och 15% av dem köper någon form av godis.
i går kom det in en ung snygg kille, men han måste ah tillhört någon djur-rätts organisation eller anti rasist team alternativ vegan. Han var barofta! hur kan en människa gå in barfota i en Livsmedelsbutik?

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHAHA, "i går kom det in en ung snygg kille, men han måste ah tillhört någon djur-rätts organisation eller anti rasist team alternativ vegan. Han var barofta! hur kan en människa gå in barfota i en Livsmedelsbutik?" det var ganska skumt faktiskt, jag tror på att han var en välgörenhetsmänniska som nyss givit bort sina skor till UFF/ Myrorna.

2008-04-30 @ 13:21:46
URL: http://sandricak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0