Projekt och företagande

Så sitter jag i skolan och har 5 timmar framför mig med att avsluta projekt och företagande. Kan väl inte påstå att jag direkt har engagerat mig i det. Då vi har hållit på med det i över 1,5 termin! Suck.
Dagen kommer annars att se ut så att jag ska till banken kl 3 för att öppna ett sparkonto, någonstans måste jag förvalta mina pengar som rullar in via Ica. 17.00 börjar jag jobba och stänger. En långdag......
Förövrigt blev det aldrig något bloggande i går då jag var helt slut efter allt jobb, en kund gnällde på att vi borde ha ekologisk spenat, att alal andra har det och därför borde vi ta in det då den samkar med.
Själv äter jag inte ekologisk och tänker fortsätta att inte göra det, jag tror inte att vi som m'nniska bidrar till en bättre miljö genom att välja EKO. Det är så mycket annat som spelar i vår miljö i dag att det i stortsätt inte gör någon skilnad i att äta eko eller ej.

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till med projektet! :)

2008-04-28 @ 08:37:38
URL: http://juliakickass.blogg.se
Postat av: Carro

Lycka till med allt då. När de gäller den ekologiska maten så smakar vissa grönsaker bättre när det är ekologiskt odlat. Men att de skulle påverka miljön bättre tvivlar jag på. Ha en bra dag!

2008-04-28 @ 09:01:20
URL: http://carrobarrometer.blogg.se
Postat av: martina

Men på vilket sätt smakar det bättre? Vad har det gjort för att smaken ska bli bättre en icke eklogiskt?

2008-04-28 @ 11:47:56
Postat av: Bella

Men Martina då ;) Ekologisk mat innebär så mycket mer än att miljön kan bli bättre. Dock så gäller det att att köpa från rätt företag också. Btw, så säljer ekologiska livsmedel väldigt bra i dessa dagar (iaf på Ica i globen) så det kanske påverkar miljön lite ändå :)

Trevligt med den ny blogg för övrigt :) Det är allt kul och läsa sånt här!

2008-04-28 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0