Tufft att vara arbetare

I dga känner jag mig riktigt bakis, trotts att jag inte var ute i går. Har den senaste tiden inte varit ut eoch roat mig. Har totalt nystat in mig på att jobba. Morgonens tränings blir instäld, är heltenkelt för trött, och måste försöka hinna skriva klart en uppsatts pluss 2 bokrecensioner. Allt ska helst in på torsdag! Hjälp, jag har stägning måndag tisdag, samt  hinna med att sola på onsdag. Men på onsdag är det valborg! Hjälp, Har inte hunnit planera något än. Men vi får se hur det slutar. Men det är så det blir när allt fokuserande sker på att jobba.
Istället ska jag nu få undan lite skolarbete innan jag kilar i väg till ica för att lämna in ansökan till ett ica kort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0