Välkommen till min nya blogg!

Ja gott folk. Jag har länge funderat på att starta en blogg, men det har inte fallit mig in i att hitta det specifika att skriva om.
Men det senaste veckorna har mina tankar på att skriva om livet på ica blivit allt större! Vilket jag nu sätter i verk.
I mångas ögon låter det som en vanlig mat butik, du går dit för att sorhandla.Men det är mer än så. Men som anstäld på Ica ser jag så mycket mer än kundes varor.
Vågen av varor går i vågor, ena dagen speciseras kundernas varuhandel på Tamponger och choklad. Nästa dag är det purjolök och läsk som ska inhandlas. I morgon kan det vara Aftonbladet med Beck som säljer slut.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0