direkt från Åland

Okej nu är jag altså på Åland. gick upp redan kl 5 i går och var framme först vid halv på kvällen!
Var extremt trött och grinig men resan gick bra och vi kom tillslut fram. Fick instalera mig i min egen kuppe och vara lite för mig själv, men vid 8-9 tog angeliqa med mig till några av hennes vänner. Jätte trevliga killar dock synd att inga nummer/e.mail byttes för jag skulle gärna träffa dom igen! <Men i dag öser regnet ned och det är ingen idé att cykla ner till dom även om jag själv vill det;)
Förövrigt har jag inte gjort mycket i dag, har bara ätit(!) och hjälpt till lite samt åkt på en bildtur med Angeliqa.
Nu skriker mina syskonbarn och jag väntar på stuvade makaroner sen lär jag gå in till mig en stund. Ska i säng tidigt då bröllopet redan är kl 1 i morgon.
Måste bara tillägga att min dator gicm sönder precis innan vi åkte i går!:(
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0