Första lektionerna

Go morgon!
Sitter här och lysnar på den otroligt gammla gruppen Caramell, får lite nostalgi trippar;)
Måste säga att det känns riktigt skönt:) Tror dock inte syrran uppskattar min höga ljudnivå..

Idag har jag min första lektion i Engelska på 1,5 år! Gises vad jag har tappat mycket, men jag ska fasiken ge gärnet och charma in min lärare!
Samt att SvenskaA börjar i dag, har alddat upp med skrivblock och pennor så jag är laddad att sätta mig i skolbänken:)

Jo jag tog ju hål i näsan i går, var riktigt orolig för min mammas reaktion men den var posetiv! Tro det eller ej men hon log och var mild:) syrran såg den och häven hon fick en liten finurlig blick som jag tolkade som; fan vad du är bra syrran du gör det jag aldrig har vågat göra;)
Får se vad pappa säger, men ja inget negativt:)
Nej nu ska jag göra mig klar
/M

Kommentarer
Postat av: linnéa

oh snyggt med näspiercing!

2008-08-26 @ 13:05:47
URL: http://flyfranallt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul att de tog det bra då! :) Och du ser ut att passa bra i den. ;) <3

2008-08-26 @ 21:02:24
URL: http://gewitterwolken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0