Godmorgon på er!

Godmorgon på er!
Nu har jag äntligen lyckats ta mig upp ur sängen och strax ska Audi få sin frukost och därefter blir det lång rpoemand för hela slanten!
Och inte blev det något kläd in lägg på min dansbands outfit i går, men jag blev fottad av bandet så när deras bilder kommer upp så kommer även jag att lägga in en bild här. Men det blev en svart klänning och legins med en shock rosa kofta över, kände mig väldigt obekväm tills jag komdit och såg att hela bandet körde dubbelt upp på rosa;)
Förövrigt var kvällen riktigt bra! Blev dock grinig mot slutet då äckel gubben inte ville ge sig, jag drog lögner om allt bara för att bli av med honom och det blev jag;)

Nej time to go uot
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1922 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ?

2008-08-14 @ 07:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0