klänning med stänk av mitt eget blod

Ärligt talat så har jag varken gillat valet av blivande färsmö till mina systrar. Den ena är dansk och rik den andre lastbils tokig och dryg. Hur fel kan ens systrar välja? Har stor lust att ställa mig upp i kyrkan på fredag och säga: nej jag accepterar inte att min syster gifter sig med mannen.  Inte nog med det så har jag gått upp i vikt resultat i att magen är stor och klänningen spänner över magen, mina bröst är försmå för att klänningen ska sitta bra.
Om någon vill ge mig en snabb bröst forstoring samt fettsugning av mage så tar jag gärna emot det!
I andra fall så skämtar jag om att min klänning komme ratt färgas blodröd av mitt eget blod. Det skulle og vara rätt snyggt, lite rött stänk på den kritvita skapelsen, kan dte bli bättre? Näää
Inte nog med det så ska jag plågas från onsdag tll lördag med ok'nda människor, vara trevlig och lee. Nej tack jag vill inget hellre än att få flyga min väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0