minnen från sommaren

Hej bloggen i dag är det sista dagen av mitt långa sommarlov. Det sista dygnet har tankarna enbart kretsat runt vilken fantastisk sommar jag har haft! Verkligen underbar, trotts dessa upp och nedgångar så har jag ändå fått göra mycket/uppleva något anorlunda än vad jag annars har gjort på mina sommarlov. Det jag tänker på är att jag nog framförallt har blivt mer "vuxen" och tagit mer ansvar och utmanat ödet många gånger, men bara någon enstaka gång har det slutat fel.
Nästa blogg inlägg kommer jag att dela med mig av bilder från sommarens äventyr och det bästa som faktiskt har varit som jag kan få glädje tårar av att bara tänka på, i morgon börjar jag 2a året på gymnasiet alltså är det bara 2 år kvar till skolan är över.
Hej så länge/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0