olkia personer på bup, suck!

Så ska jag då till bup nu och prata med någon Iren med mina föräldrar. Är osäker på vad jag vill berätta att jag exempel är otrygg och har krypningar i kroppen innan jag ska somna och för att kunna få lite ro måste rakbladen tas fram. Inte ens min insommnings medecin har gett någon efekt. Har förövrigt snott tablett kartan och gömt den under madrassen, får som sagt inte ta hand om min medecin längre eftersom kärringen på bup ringde mamma när jag i förtroende hade berättat om en halv överdos. Ja allt för att få lite ro. Så jag funderar på vad som bör sägas eller ej, ja jag är medveten om att jag bör vara ärlig. Nej nu är det dags att kila i väg
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0