psykotisk

Jag är på gotthumör lysnar på lite dansbands musik och lär Audi att skälla:)
Ska strax in duchen och snabbt göra mig i årdning innan vi åker in till mamma.

Men nu sitter jag och pratar med Johan över msn hans vän har drabbats av en psykos
känns måttligt kul att få höra det då min läkare skulle komma underfun med om jag själv hade
drabbats av en psykos i grekland eller ej. Det har och är en ren karusell med min medecin och lugnande
olika dos justeringar har fått göras och jag har mått bra en stund men sedan har allt rasat och jag har i de tillståndet både sett och hört saker och varit hundra på att jag har en hjärntumör för att jag har en knöl på skallbenet och samtidigt i det tillståndet fått sämre syn och en röst ahr ekat "att gör du inte det så kommer  det och det att hända osv" det kallas iof tvångstankar men har en koppling till en psykos.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0