Utkast: Och nu ...

Och nu är dte väl så småning om dags att ta tag i att förvandla ett msutsigt och trist hansikte/hår till någon mer vacker skapelse som dessutom ska hålla hela dagen. Ska nämligen först lucnah med mamam coh därefter bup och därefter jobb och vid 8 huddinge där jag ahr bjudit in mig själv på kräftskiva hos Jessica och hennes vänner:) Men eftersom jag ska upp och jobba i morgon så lär jag nog se till att vara hemma till kl 1. För hela helgen blir det jobb.
Därav blir dte nog inga mer uppdateringar av min trista blogg.
Förövrigt så befinner jag mig i kris i dag, mår inte alls bra och känenr ständigt att jag är i bristningen till att gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0