DBT och middag

Jag mår helt okej nu, eller nej inte bra bra, men jag överlever. DBT gruppen var riktigt bra i dag, gjorde övningar, fikade och pratade. Denna behandling är verkligen den rätta nu, så känns det iaf. Efteråt gick vi alla utom en och käkade i Ringens centrum, bytte juklappar och bara pratade. Jag känner en gemenskap till dessa människor, en gemenskap som aldrig direkt har känt annars. Här går man och håller handen i centrum, för att skydda varandra mot den Socialafobien, vilket många av oss lider utav. Det är inga konstigheter med det.
Följde sedan med ena tjejen till Plattan, umgicks med folket där, trevliga och döm inte mig nu för att jag varit där! DET ÄR ETT TREVLIGT FOLK! 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0