Första gången emd grupp

Ska strax i väg till DBT vid Sös, lite små prrigt eftersom det är första gången jag ska på grupp-terapi. 2,15 min är jag där och tja vad jag gör det får jag se när det börjar:) Är verkligen skit nervös, massa hemska tankar om att TÄNK OM, osv. Men alla vi är där för att vi behöver få hjälp med våra psykiska besvär. Så ja det känns skönt att kanske för första gången träffa människor i min egen ålder som lider av liknande problem som mig. Hoppas bara dte är någon emr som röker där? Vill liksom itne gå ut själv och röka under fikan. jajaj det problemet får jag ta ta då.
Ser väl lagom emo ut i dag, svarta jeans skit tuperat hår och svarta naglar, på det en liten Fendi väska, kan det bli emr än min egen stil?

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0