i'm back

Efter att Camilla frågat nu om när jag tänker uppdatera min blogg, så gör jag det nu.
Faktum är att jag är ritkigt risig, mår inte alls bra. Har dragit på min influensa och mår allmänt kass.
Så förutom att snyta sönder näsan, sova, äta havre välling, kanrka nässpray, var 3 timme, så har jag inte gjort något annat dirket. Var på läkarsamtal i går på DBT, träffade samma läkare som jag gjorde när jag åkte in till Sakska i maj, bra läkare! jag fortsätter på samma dos, men den ska följas upp om en månad, eventuellt höjas, se om mina hemska mardrömma försvinner men även den dåliga sömnen. Frågade ang alkohol och min medecin, men det är ingen fara, enda anckdelen är att man inte sover lika bra efter att ha druckigt, men dricka med måtta:) Så där räddades min Nyår:)

Havre välling är frukansvärt bra att dricka/äta vid minsta sjukdom så som magsjuka, eller förkyldning. Mamma har kokat detta åt mig i alla år, och är väldigt nyttigt då det innerhåller både, salt, vatten och socker, du riskerara inte att torka ut.

0.5 liter vatten
0.5 dl havregryn
ett par tsk salt (beronde på hur salt du vill att det ska smaka)

Låt koka upp så att de blir som en grå sörja, sila sedan bort grynen och smaksätt med socker och kanel, mums;)

Detta Rekomenderar jag ALLA att pröva! du kommer genast att känna dig piggare:)

Kram M,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0