Typ julklapp

Har bestält världens bästa julklapp till min fina vän:) Frakten går på 50 kr men vad gör man inte för en vän som evrkligen önskar sig något? Jag ebstälde even ett par likadana fast i Rosa..Avslöjar presenten på tisdag.

Fick ett jätte fint kors av Alicia:)

Nu har jag även gått på jullov, många tycks tycka att jag redan har lov eftersom att jag aldrig är i skolan men faktum är att jag kämpar konstant med att komma upp på morgonen och försöka ha en normal dag utan ångest.
Fick sl kort av skolan, jag som aldrig gär där, tack Snälla skola:)

Ska strax i väg och jobba, blev något missförstånd menmen.

Kommentarer
Postat av: josephine

kika gärna in i min blogg och säg vad du tycker :)

2008-12-20 @ 21:10:03
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

josephine den suger

2008-12-21 @ 12:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0