BUP

Jag är inte luganre i dag, har kontakt någon på Bup som jag nu väntar på ska ringa mig.  Har dock väntat sedan klockan 10 i morse..det jobbiga är att jag har svårt för att sätta ord på tankarna, dock så drömmer jag otcäka saker och får små inpulser till mcyket.
Inte blir det bättre av att vara ensam hemma, i ett stökigt hus orkar fortfarande inte ta itu med något än. Jag tillbringar min tid på terassen med en cigg eller här framför datorn.
Min coh systers relation är sämre nu, jag når inte ut till henne och vi grälar bara när vi väl pratar, jag måste säga att jag känner mig sårad, stälelr upp men hon ger aldrig något tillbaka:/
/M(bilden är från Alingsås)

Kommentarer
Postat av: Claraaaa

Åååhhh röka!!! (:

2008-08-06 @ 13:51:25
URL: http://tandborste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0