pizza, shopping,camilla "nisse"

Oj oj vad dte var länge sedan jag bloggade. Men jag har haft annat att göra och startade en annan blogg för att kunna skriva mer om mina tankar osv, lite mer anonym blogg mer för mig själv.
Men nu är jag på riktigt gott humör och ojoj vilken dag!
Tog först och främst ledigt från jobbet i dag, efter 13 timmar på jobbet i går och samt lite sömn kände jag lite smått panik över att hinna packa och tvätta samt städa innan jag åker ner till Göteborg i morgon.
Men jag ahde nog liak gärna kunnat jobba i dag med tanke på att jag inte har hunnit med NÅGOT av det som jag skulle ha gjort. Istället har jag haft en kanon dag med Camilla!
Totalt har vi tillbringat 6 timmar på La Piazza och jag har ätit två Pizzorn, mums! Samt rökt upp 2 paket cigg, lyckat Martina;)
 Först och främst hamnade vi där av en ren slump, jag var hungrig och hundvakt och då bestämde vi för en lunch på la Piazza, vi fick endast sitta vid utgången på ute serveringen då Audi var med. Ett skysst gäng erbjöd sig att hålla hunden medans vi bestälde lunch, riktigt seriösa 35+
Sen då? jo vi satt där och hade riktigt trevligt började konversera och sedan kom "nisse" och även han va väl najs, trodde att vi kände dom men nej dom var bara hundvakt;) Och där satt vi i 3 timmar och bara hade det mys riktigt trevlig människa! Så vi bytte nummer för ja han och ajg ahr tydligen haft samma bugg läare och jag ska försöka årdna fram nummret till dans läraren.
Därefter hem och sova och 2 timmar senare åka till Solna och handla något gott att ha med på bussresan i morgon. Köpte även ett par snygga pumps, dock lite små.  Åker tillbaka till kista camilla tycker inte det är okej med att jag endast ska äta snabb makaroner till till middag så vi går till La piazza och chakar en pizza, och har det trevligt, smsar "nisse" och han kommer ner ett par minuter senare. Och där satt vi återigen 3 timamr och bara konverserade och hade det riktigt trevligt!
Nu är det dags att packa och fixa!
/M

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var riktigt trevligt och kul, tack för idag! :D <3

2008-07-17 @ 23:05:44
URL: http://gewitterwolken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0