att snoosa lönar sig ALDRIG

Jag snoosade för länge vilket nu resulterade i att jag fick byta kläder 3 gånger, det är svårt att hitat något passande att ha i skolan när det är varm! Men det blev mina svarat chinos/piratbyxor och den rosa toppen från Zara.
Stör mig på att pappa ALLTID ska läsa tideningen på terassen, jag får ingen möjlighet att läsa den om ajg förtås inte går upp. Så istället läste jag boken SÅ DUMT av Maria Törnblom, riktigt bra är den!

Nej nu är det dags att borsta tänder och åka i väg till skolan, hoppas på en lugn dag. Slutar ändå halv tolv. Måste försöka hitat ett par lätta sandlaer att ta med mig till Grekland, det är dagens letande
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0