B som plötsligt hör av sig

Det jag känner i dag är både skam och vrede. Jag begriper själv inte varför jag ger mig in i en lek som bara skadar mig mer och mer. Vi kan kalla honom B, jag har tidigare skrvit ett inlägg om honom här.
När jag äntligen trodde att allting var över att kontakten avr som bortblåst blossar den upp än värre.
Dagar av ångest och mardrömmar som än idag förfäljer mig som jag inte ens har kunnat vara fri i från under Greklands vistelsen, jag är än i dag fruktansvärt sårad avdet som då hände och som jag lät gå så långt.
Men det jag trodde inte skulle hända händå iallfall för 4 dagar sen.
Ett sms från ett nr jag raderat, men som jag efter ett par mess kunnat listat ut vem han var utan att fråga vem det var.
Jag är lika naiv och svarar, idag är jag riktigt kränkt.  Tycker att det är ohyffsat att kontakta en brud efter 3 månaders uppehåll och komam med sammliga förslag. När ska en 23 åring växa upp? Att ligga runt med mindreåriga tjejer och leka runt utan att bry sig, ja jag förstår inte. Jag i frågasatte när han hade tänkt bilda familj, ja om jag kommer in på polishögskolan så om 3-4 år. Men vilken tjej komemr att stå ut med ett stort svin med så jävla dåligt självförtroende att ahn måste tatuera in sitt stora smeknamn över skulderbladen som för att han "har stor"
Jag är less och trött på denna karuesell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0