Förföljd av Iv

Om jag inte redan var på dåligthumör i morse så är det inget emot vad jag är nu. Kan börja med att jag ALDRIG har skämts att umgås med att par personer från skolan som jag gjorde i dag. Jag har undvikit dessa grabbar från iv-tvåan sista tiden just för ett ena killen verkligen är störd, jobbig och irriterande. Han gillar även sl och conex.. så idag när skolan var slut knalalde jag ut genom dörren, till min förskräckelse ser jag grabb gänget. Tja jag är trevlig och promenerar med dom till tåget(conex killen börjar redan då irritera mig). Deras sanck är olidligt och jag tröttnar direkt, stänger av och förklarar vänligt att jag inte är på humör får något vidare samtal. Undviker att sätta mig vid do på tåget, men det byter genast plats och där sitter jag i hoplklämd med 3 omogna 18åriga killar.
De skriker och fektas med händer och garvar högt folk stirrar stint på mig och dom, mitt tålamod har vikt sig och jag är ärlig och säger det jag tycker och ber dom vn'lgit att lämna mgi i fred. Nej plågsamt förföljer dom mig (trotts att jag pratar i mobil) in på H&M hamngatan, inte ens där ger sig killarna trotts att Alicia och hennes mamma kommer till undstättning. Dom lämnar mig först när jag är på underklädsavdelnigen...
Att vissa inte fattar att gränsen är nådd, rena för följelsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0