Grekland is the shit

Så är jag hemma igen efter 2,5 i Grekland. Har haft en kanon semster och verklgien njutit fullt ut!
Har tonnvis med bilder som läggs upp senare och en rapport om hur jag har haft dte kommer sedan.
idag är en fullspäckad dag, känner mig mör och trött efter resans hemkomst och att gå in på ica för att ahndla fukost var rena kaoset i morse. Dem stänger i 3 veckor för renovering halva priset på allt folk var som djur!!
Om en timme ska jag i väg och kolal på sommar rean och ta en lunch med Nina, därefter jobbar,känns ltie motvilligt rabbla PLU koder etc, evntuellt hemma fest hos A i kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-27 @ 11:05:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0