nej då jag har inte alls en uppbokad vecka..

Ja så komemr ångesten över kommande vecka, altl dettsa ska göras
Måndag slutaar skolan tdigt, hem och plugga till 3
börjar jobba 4 och stänger, hemma halv elva ja då skulle jag önska att jag bodde nära! och inte hade 50 min hem..
en uppsats ska in och jag ändrade mgi det blir att skriva om Anorexi/bulimi
onsdag kort dag, Arvingarna spelar på grönan och jag måste dit och dansa, även min chef och arbets kolega ska med, hoppas på att Camilla blir med då:)
Torsdag mickaela tar studenten, och jag jobbar
Fredag börjar jobebt 4 och stänger
Lördag packa!
Söndag upp 3 fluger till Grekland i 18 dagar blir jag borta

Denna vecka ska jag dessutom hinna med att tvätta,packa, fixa böcker, baka till grannen och Få lite socialt umgänge av andra, ja jag behövder det.
Vet inte hur jag ska få i hop det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0