10 maj

Okej, jag ahr ett stort dilemma nu, får nästan ångest bara att tänka på det. Men nästa helg blir det herrljunag för hela famijlen, min mormor fyller år och ska firas stort. Nu är jag tvungen att sova på bäddsoffan med henne, då syrran och hennes blivande man får min mormors säng mina föräldrar tar in på hotel, kvar blir jag. Ensam och minst med varken pojkvän/hund eller något alls bra att skylla i från mig på för att undvika en natts total förstörd sömn. Nu till problemet, hon snarkar något osevärt högt konstant, i pod öron proppar inget av de funkar..
Jag kan bara räkna ut resultat, jag kommer bli tog irriterad den natten och grinig resten av dagen med sömn 0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0