17 Maj, Sorry Norge för att jag glömde National dagen

Okej, läste precis Fredriks blogg och kom på att det var 17 maj i går, Norges national dag i sig är inte så stort och betydelse full för mig, det enda är att jag är halv norsk och trivs väldigt bra där! Så där av inget firande i går.
Har även tackat ja till att jobba till stägning på tisdag. Mäjligen korkat eftersom jag eventuellt ska träffa den äldre då. Men eftersom jag och pappa hade en diskution idag ang pengar så slutade det med, att dom ej kommer att finansiera något i grekland åt mig, ingen shopping i från dom. Samt att jag komemr bara ha cirka 1000 kr att leva på under hela juli månad, och inget studie bidrag! Vet inte hur den månaden går i hop sig, borde ha lagt undan hälften av denna lön men nej, ingen planering alls av mig och nu lever jag på mina sista få hundra lappar veckan ut. Har lagt ner pengar på att unna mig shopping och nöjen!
Så ja jag har inget val än att jobba arslet av mig nu för att få i hop juli månad..det är tufft!slänger in en bild på Magnus Uggla från i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0