Bakis

Så har jag sovit 5 timmar, kan aldrig sova ut när jag ahr druckigt, huvudet bultar och jag har hällt i mig kopiösa mänder med vatten nu. Gott!
Det är alltid lika roligt att läsa igenom de sms som man har skickat och mottagit.
Någon var väldigt desperat med att få sällskap i helgen, trotts att denne sa till mig i höstas att denne inte vill ligga mer för denne vill sattsa på ett serilst förhållande med någon som denne inte har hittat ännu! Jag accepterade och jag ahr faktiskt kommit steget längre än denne då denne fortfarande är desperat efter sex, att denne faktiskt var villig att bettala en taxi åt mig igår, långt ut mot söder, en nota som säkert skulle ha gått på minst 500kr. Denne ville vara med mig i helgen och äta middag och hitta på saker hela helgen, vuxet!
Mina svar var väl inte så roliga direkt men alltid kul att läsa igenom, har INGEN ångest i dag:)

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0