Bakning med nina

Åh nina är för söt, hon vill baka med mig=) SÅ gulligt sagt, ja jag rä proffset på att baka, men med roligit sällskap blir det 1000 gånger bättre!
Samt att rebecca äntligen har hörtav sig, vi festade mycket under hösten men nu sista tiedn har hon och jag haft fullt upp på olika håll. vi planerar att träffas snart!

Tänkte ta och krypa ned till sängs nu är riktigt trött och känner mig lite varm. I morgon har vi tema dag i skolan men eftersom jag ska till tandläakren 11.15 och sedan till läakre så blir dte ingen skola. undrar även varför vi ska prata om sex&samlevnad i 2 timmar, det har man väl läst tillräckligt om???image77Bilden togs i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0