Dags att skärpa till mig..

Nu är dte på högtid att det blir fler inlägg från mig..
På morgonen hade jag Nationellt prov i matte A. Det gick ok! Jag satt 45min av 60. Men enlgit rykten fik "favoriterna" sitta över den tiden som var sagt.
Därefter hade vi en långrast och spelade kort undertide, ja faktiskt fram till lunch. Med så lite som vi har i skolan kändes det som en bortkastad dag, så vid 1 drog jag varför sitta och inte göra något alls? När det finns "viktigare" saker att göra utanför skolan..
Nåväl gick in på den rosa skobutiken där alla "billiga" skor finns, Foot feet heter den så? Den som ligger precis på drottninggatan..Hittade inga passande skor så jag åkte själv till Solkungen, jag var helt ensam! Rätt skönt att få sola och sjunga med i Lotta Engbergs låtar.
Nu är jag hemma har duschat och kommit i "norge" stämmning eller snarae mys kläderna är på och sminket är borta. Ska strax till Gallerian och träffa upp alex för leta presenter till hennes bror. Tänkte även passa på att handla, för jag står för middagen i kväll:)

Har även tagit en hel del bilder som kommer upp senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0