Dags för lunch

Uppsattsen blev äntligen klar! Känenr mig riktigt bra som äntligen har skrivit klart den! 7 dior vart den på, och den känns väldigt privat men ändå en tanke ställare till andra unga tjejer.
en dikt/ text som är med är denna:

Tiden läker alla sår, jag trodde att jag funnit rätt person, men från din sida var detta bara en enda lek, En lek som var på dina villkor, brustna drömmar och tårar Som dränkte min kudde i tårar, Vännerna, dom frågar hur jag   mår,                    

jag säger att med tiden så läker alla sår,

men orden ekar tomma och jag vet att

allting känns så fel, att jag borde ha sett det tidigare

för det finns ju bara denna man

det var han  som jag trodde skulle gör mig hel,

men som gjorde mig tom

lika förtvivlad, ett hugg i hjärtat


NU ska jag laga tacos=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0