Fredag

Idag har jag fullt schema från halv tolv.
Ska in till stan för lite shopping med nina,
15-19.30 jobb på ica,
därefter ska jag hem till en kompis och se på film ett par timmar
lär nog komma hem runt 2, ska ändå upp tiidigt i morgon för en överraskningsdag för Alicia som fyllde år för ett tag sen.

Kom att tänka på konstiga människor som jag dagligen stöter på, i går kom en medelåödes kinna in, ohn bär alltid en gul täck jacka som har fullt av intorkade fläckar, och köper oftats 12pack öl samt cigaretter,hon är verkligen en sån kund som är äcklig att betjäna, då hon luktar illa och oftast har en blod fläck på sina sedlar:S jag vill inte ens tänka på vart blodet kommer i från.

Nåväl, får se hur dagen förlöper sig
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0