Gallerian

Var inne i Telenor butiken idag, gick därifrån ltie skamsen eftersom både jag och mamma har haft srul med dem ända sedan vi skafafde vårt abonemang där för 1,6 år sen, både telefon och operatör har strulat. Så skulle jag lämna in min mobil frö 3 veckor sedan för batteribyte alla papper på försäkring osv. Får ett sms om att bateriet ingår ej i försäkring jag kommer att få betala 1300kr, vägrar blir arg tar med pappa till Telenor, han är inte nådig, killen är trevlig, slutar med att de kan byta bateri och vi betalar 600 kr för självrisk. Men nej efter att jag dagen därpå gått in och diviterat fram och tillbaka så bestämmer jag mig för att de INTE ska göra något med min mobil bara jag får den hemskickad, ska ändå köpa en ny i juli. Men killen ahr varit så skyst och sett till att bateriet har blivit bytt kostnadsfritt. resultat, jag är nöjd som kund nu och har fått bateriet utbytt utan att bettala ett öre:)

Därefter skulle jag och alex in på hm för att köpa present till bror, jag tycker att kalsonenger är bra men hon tar 6pack strumpor och ett kvinnligt badskum:)
In på carligns, rea på jeans men självklart får jag inte ens byxorna över smalbenen min hudkräm har satt sig där den ska sitta och det är repcis det jag säger åt killen som hjälper mig: Jag ahr precis smort in mina ben så jag kommer inte i några jeans alls...
När vi går därifrån så säger alex: tack för hjälpen hon är sådan..
Ja jag är väldigt spontan och ärlig,

Så nu är jag hemma tänkte slappa en stund med boken (jag tror), 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Till middag blir dte mina laxbiffar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0