Gårdagen

Det är så typiskt mig att vakna jätte tidigt så fort jag ahr lagt mi försent. Jag kom hem strax efter halv tre i natt, vrålhungrig, men ville inte väcka hela huset genom att skrammla i köket. Så jag la mig vrålhungrig, vaknade 1 gång i timmen kollade på klockan, kl 6 bestämde jag mig att det får vara nog. Så där försvann nattens sömn! Har återigen en lågn dag, ska kidnappa en vän i dag till hemlig destination, där efter jobbar jag från 17-21.30 Kommer nog få "leva" på energi dryck dagen ut för att orka. Skulle hellre vela sova ut. Gårdagen var väldigt trevlig och lyckad, jag träffade upp nina vid lunch och åkte in till söder, där vi tillbringade ett par timmar timmar i solen och fönster shopping. Därefter var det dax för jobb, nico var riktigt dryg och inte als trevlig i går varav jag blev lite grinig. Några yngligar från rysland/bossnien kom in för att köpa tobak/snus, jag försökte neka på min knacklgia egnelska då alla vägrade visa legg förutom han som skulle köpa. Vet inte vad lagen säger om misstänkt lagning. Men det belv som det blev. Kvällen avslutades med film mys:) En väldigt lyckad dag
image16image17image18image19

Kommentarer
Postat av: nina

jag ser ju riktigt jävla risit ut xD

2008-05-03 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0