Godmorgon!

Vilken fantastisk kväll jag hade i går, ofattbart roligt! Dock var både jag och Camilla trötta och jag var seg att komma i gång och dansa. har inte buggat på ett par månader. Det flesta som var där i går var proffs. Men jag fixade det galant! Tog några danser innan jag kom in i det hela. Karina Jaarneks var helt okej, en fantastisk sång röst men ingen direkt dansband, mer elvis låtar och engelsk textade låtar. Men jag var riktigt nöjd med kvällen!
Camilla fottade mest så närjag får bilderna ska jag ladda upp dom här=)i paosen åt jag sockervadd=) camilla åt varma snacsCarina&Jag=) Tack för nallen, hon vann 2 st=)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Fan vad gott emd sockervadd :O

2008-05-22 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0