Grattis till barnet!

Vill Gratta M för att ha blivit farbror:) Fick en söt mms bild på barent,det framkom inte om det belv en pojke eller flicka, men får väl veta det efter att han har slutat=) Fick en tår i ögat då jag tycker att nyfödda barn är något utav det sötaste som finns=)
Så grattis M till att ha blivit Farbror!

Jag minns själv när jag blev moster för första gången för 6 år sen till Isabella, jag var för lite för att förstå innebörden av det. Var trotts allt bara 11 år och var egoistisk och ville bara få mera leksaker..Men ytterligare 2 år senare blev jag moster/gudmor åt William som är 4 år nu. Lite synd att dom bor i Österike men till 2009 flyttar de tillbaka till danmark, hoppas på att kunna träffa den sidan lite mer:) Jag är en stolt moster som verkligen Älskar mina systerbarn:)

Ett annat minne som jag har är från 2007 då jag avr nere hos dom, jag och barnen och min syster lekte kurragömma ute. Jag rökte och Isabella frågade varför jag rökte pipa gömd bakom buskarna, så nuttigt=)

Och nu har jag hittat en del nostalgi bilder på mig som liten=) Systser och IsabellaVi lagade mat och hon skulle sjunga Moster Martina kan hon medWilliam och jag, mysigaste bilden=) Skagen för 4 år sedan, då min syster gifte sigSkansen för snart ett år sedan, gick runt i bikini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0