Hatet mot olle

NU hänger jag återigen ut en kund här olle, En utav det elakaste konstigaste kunderna på ica. Hasn är väl i 75 årsåldern väldigt propertklädd och alltid en fixad frilla, pratar oftast om sin mat. Och jämförelsen med banener i gröten som som en kyss med Lena Endre..
I början när jag var ny på Ica tyckte jag att han var trevlig men kunde gå i överdrift med sina uttalanden. Men så en dag gjorde jag ett bigg misstage och förlorade olle som kund, (lättnad!) Ja jag var ltie små trött och olle distraherade mig med sitt prat om något ovisentligt. När han har bettalat kommer kund 2, jag råkar av misstag skjuta ner kund 2 varor på samma band som olles, vilket resulterar i att deras varor blandar sig. Olle börjar gnäll och anklaga mig med hårda ord. Jag är näst intill gråtfärdig när han är klar, det sista orden bli: jag ska aldrig gå till din kassa igen, du borde veta bättre.
Jaha men och? Dety är hanns val vilken kassa han väljer och vist jag gjorde fel, ett misstag är ändå inte hela världen, så sen dess har jag gett sura blicken varge gång han har funderat på vilken kassa han ska välja. Tack och lov har jag sluppit honom.
Häromdagen ahde han en lila solskada på näsan, så elak som jag är önskade jag nästan att det var en canser fläck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0