http://gewitterwolken.blogg.se/

Jag är tvungen att länka min vän Camillas blogg: http://gewitterwolken.blogg.se/
Hon har skrivit en lång och informationsrik text ang ett viktigt ämne, unga flickor som luras utav äldre killar.
Hon har läst min uppsatts om det jag har gått igenom och går igenom än. För det sättet jag blev behandlad på och lurad tar tid att bearbeta. Jag avr riktigt blå-ögd och ville inte se alla varnings signaler som ändå gavs. Ja jag vet att jag tidigare har skrivit ett inlägg om det som hände mig. Men det är verkligen illa, på rixfm festivalen såg ajg honom stå och krama några 14 åriga tjejer. Jag undrar om han har lcykats koppla på sig sin charm även där och lyckats fånga deras hjärtan. Han är  den mest omogona, kännslokalla 23-åringen  som jag någonsin har träffat/hörtalas om. I den åldern måste man väl ändå börja fundera på vad du vill med livet osv? Vad vet jag, men denna människa borde sitta inne, han borde ha sitt straff av det han gör. Jag tror och vet med all sannorlighet att jag inte är den enda som har blivit utsatt, sårad och bedragen. Han tog en del av mitt hjärta och lämmnade mig kvar ensam, sårad och ledsen.
Läser ni http://gewitterwolken.blogg.se/ så kommer ni förstå vad det är jag menar, jag känner att jag inte har ork nog att ta ut mera ilska över det som har hänt. Egentligen har jag god lust att gå ut med namn och bild på detta svin. En dag kommer han att åka dit för sexuellt utnyttjande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0