I skolan

Så sitter jag i skoaln, det blev ingen Matte på mig. det är en lång historia men det rä så det ser ut nu. Så istälelt sitter jag i biblioteket och skriver med sällskap av Alicia.  jag som så gärna skriver har tåff black out och kommer inte på något vettigt att skriva om.
I morgon ska jag visserligen till dokotorn, har sett till så att Lina kan ta mitt pass. Ja jag gillar inte att vara för öppen om mitt privata liv med hur jag fungerar som person och vilken slags värld jag lever i men jag känner att jag i denna stund är tvungen, om det så blir att ajg kommer ångra det jag skrvit med tanke på att jag vrkligen inte vet hur många av mina vänner/familj som läser min blogg så får jag ta frågorna/konsekvenserna efter det.
Åter ign till mitt läkar besök i morgon så kommer jag förmodligen med all sannorlikhet få ångest dämpade medecin, samt börja DBT behandling efter sommaren och psykolog samtal. Vill understryka att det inte är något fel på mig alls! Jag ahr snarare gått igenom alldeles för mycket dem senaste 4,5 åren- Jag ahr inet fått berarbeta det riktigt och nu har allt kommit över mig igen, vilket gör att jagb på utsidan mår bra men innuti befinner jag img i någon form utav kris. Jag är fortfarande rädd att jag komemr ånga det jag nu skriver och övervägerpå att radera, men på något sätt så måste jag få det ur mig, vad som händer sedan får vi se.
Men jag kan bara hoppas på att läkarsamatlet fungerar bra i morgon. det är det enda jag kan se nu. Vill även få en mysig helg och aksnke träffa M???  Får som sagt se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0