Ica

Jag har ingen skrivar lust, återigen ahr den dött. Skriver mer i den rosa tanke boken nu än bloggar.
Ica gick ok, någon Björn ahd ekommit tillbaka riktigt snygg, men dryg, får se om jag kan bekanta mig mer med honom. Han har tydligen jobbat förr på ica, så alla verkar veta vem han är utom jag..
En enorm stor kvinna handlade i dag, det var rätt intresant vad sopm låg i vagnen, mend tanke på att största delen var snabb mat, pizzor och feta maträtter är det inte konstigt hur hon såg ut. Notan hammnade på dryga 800kr
Slutsatts, du blir vad du äter.
Nu verker min nacke, jag är trött och det är nog sags att lägga sig tidigt i kväll.
Trotts att jag är ledig i morgon tänker jag gå uoo strax innan 7 för att ta en snabb powe-walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0