Ica

Nu återgår jag till jobbet på Ica, dels så är det lite påfrestande att känna igen kunderna på stan, idag satt jag på samma buss som "dockan" paret som jag och mina medarbetare misstänker är psyko och har en docka i barnvagnen. Han ahde kammat hem 2 stora nalalr från grönan, skoj förhonnom, är det deras s.k "barn" som ska leka med dessa?
I dessa stunder vet jag inte om jag ska behandlade dom som kunder le coh hälsa eller bara ignorera. Jag vill INTE bli bekant med dockan.

Stefan har nog fått mig som sin nya idol, undertiden som jag städade ur bröd disken stod han och höll mig sällskap, sanckade på som vanligt, ville veta mer ingående på mitt liv, som vart jag bor osv. Vi hade en stor diskution om Göteborg, han slängde av sig sina ena Hammarby sko och sa: HATA GÖTEBORG
nejnej, och i hanns ögon är skola något som man blir integligent av och det är inte bra att vara inteligent, ahn vill nog helst att jag ska tillbringa all min tid på ica, han ger sig inte och vill inte släppa taget när jag ska hem för dagen.
En liten inflik är att Stefn är 44 år, utevcklignstöd så lite förståelse finns ändå

Gubben som stinker urin lukade lite bättre idag, slapp hålla andan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0