icaica ica

Så ska jag strax i väg till Ica, har stägningen i kväll...
Ibland kommer det in kunder som får mig att granska dom en extra gång. Dom kan märka ut sig genom att vara extremt tatuerade, percade, stressade eller sönder skurna armar med ärrbildning, eller att håret ser lite udda ut. Men då och då händer det kommer in någon som ser ut som om denne har varit med i ett slagsmål/suttit inne. Ärren som är raka som går över hand ryggen eller över huvudet, dessa kunder bemöter jag med ett skeptsikt leende. I går handalde en  tatuerad-anabolasteroider-bråkstolle. Förvisso snygg men lite väl biffig med det där farliga i sig, men denna gång log jag och var extra trevlig, fick ett lika trevlgit bemötande tillbaka och ett snabbt ögonkast, sådant är trevligt=)


Kommentarer
Postat av: jenny

ska du kasta ögon?
lär dig att inte särskriva!

2008-06-01 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0