Kungsan

Tanken var att jag och nina skulle ta en fika i Kista och köpa våra singel/förlovnings ringar, nej jag är INTE lebb. Men vi båda tycker dte är oerhört tråkigt att gå runt och vara singel så för att sticka ut lite köppte vi jätte fina ringar på Hallbergsguld, 79kr st eller 2 för 129kr, jag slog till med båda.
I kista fanns inte ringarna i våra storlekar så vi tog  tåget in till Gallerian, vi fick vänta cirka 20 min då ett turistpar från china/japan hade svårt att bestämma sig för avd de skulle ha, därefter gick vi till Kungsan och eftersom ingen av oss hade ätit frukost tog vi en Kungsanvåffla, 3 kulor glass,mjuklass och topping!
Satte oss vid scenen där Jan Johansen och Sussitapper sjöng, för Tibet. Jätte mysigt
Men nu är jag hemma, ska göra sallad till middagen, syrran och henens blivande man kommer förbi
                                                                                                 i ett försök att efter-
                                                                                                 likna mathias:)
någon har stickat någotimage30Våra singel-ringar:)image31Topp från veromoda, 79,50kr
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0