Magnet röntgen

Fick rpecis veta att jag ska magnet röntgas, när är oklart men det kommer hem pappaer på det. Det sista halvåret har jag kämpat för att få bukt med avdomningarna i mitt högra lår, mina fötter har även smått börjat att dommna av nu. För en evcka sedan fick jag genomgå en nevrologiskundersökning vilket innebar att dom satte på elektroder på huvud och been och skickade sedan in "stötar" som gjorde fruktansvärt ont, för att mäta nervernas verksamhet. Skälet beror förmodligen på att en nerv i höften blir klämd när jag har för tajta byxor, och då domnar låret av och ger små liknande kramper. Nu har jag 'ntligen fått min rätt och ska bli vidrae undersökt, skönt är väl det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0