MObile skapar stress

Siter här och funderar på hur min dag kommer att se ut, har beslutat mig om en "mobil" fri dag, då den kommer att vara avstängd tills det att har slutat skolan, mobilen skapar bara onödig stress! Brukar ta dessa mobil fria dagar då det faller mig in i att jag borde stressa ned. Bara ett exempel som i måndags morgon åkte jag hem strax innan sex från gullmars för att enbart lämna sl kort till mamma samt för att byta om. En timme senare var jag exakt på samma ställe fast på väg mot skolan, jag borde (som han förslog) ha stannat kvar och åkt direkt till skolan, borde tänka om nästa gång. Sådant skapar bara önödig stress.

Tänkte gå in på Sook gallerian och kolla efter bikini samt ett par linnen att förnya upp sommar garderoben.
Nej nu är det dags för mig att hinna göra sista minuten grejerna innan tåget går!
/martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0