PÅ väg mot camilla

NU är jag redo för en ute kväll, vet dock fortfarande inte om det endast räcker med att ha en stickad tröja på sig i kväll. I folkhavet kommer det att vara varm näst intill svettigt men sen då när man ska hem? Och inann det, lite svårt att klä sig.
Hur somhelst ska jag om en timme träffa upp Camilla i solna, ska hinna kolla på ett par skor sedan bär det av mot kungsan där vi ska träffa upp ytterliggare ett par vänner till mig. Kameran är med under kväll och jag lär uppdatera innan jag lägger mig.
Hur mår jag annars? Svårt att säga orken i kroppen är i stprtsätt borta så det rä väl ganska osamrt att gå ut nu men vill å andar sidan inte sitta själv i kväll.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0