Poke

Jag har upptäckt att mitt minne är väldigt kort...kan bero på att jag tar in "för mycket" intryck varge dag.
Men idag fick jag lära mig av en kund att Liljekonvalger inte får säljas på trog eftersom det är en "plock" bar-blomma. Ville inte ifråga sätta varför, men min tanke gled åt att rosor växer ute men ändå så får butiker sälja dem? Men okej,jag frågade inte vidare på den saken.
Men hur är det där? Alla blommor växer ute, men ändå så får vissa sorter inte säljas?
Sen kom det kunder som bara ville bettala med mynt! 132kr, i bynt, jag tackar och bockar, kön bara växte och kundernas blickar blev bara mer irriterade. Men det är så det ser ut.


Okej nu har jag fått städlust, ska "gör" några bra skivor sen får vi se om ajg hinner grov städa mitt rum eller ej. Ska se på andra avenyn=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0