Så har jag kommit hem från jobbet..

Okej nu ahr jag äntligen bytt om och kommit hem från jobbet. Det var sjukt lte kunder och ingen ahde väl råd att ahndla idag när lönen är slut. Jag fick skrapa i hop till en banan och en loka till mellis. Ja mitt konto är luspankt nu, och jag serfram emot kl 00 i natt då lönen sätts in. För jag lyckades föna ut mitt permanentade hår och vill klippa luggen rak samt att färga utväxten. Ja jag åker till grekland om 2 veckor men först idag insåg jag hur risigt mitt hår är! Nåväl, Kunderna på ica var inga märverdiga 3 stycken stack väl ut

Damen i 50+ med rualtor gnällde på att hon inte fick någon rabbat på fläskfile samt tråta, men de berodde på att hon redan använt kortprsiet denna vecka, alltså gäller det bara en gång!

Kinesen som var riktigt grinig kom in och hade tappat sitt headset, hon förklarade att det var litet, men nej ingen av oss hade hitta något. Så hon ägnade 5 minåt att prata om sitt jäkla headset, till sist blev jag irriterad och sa att du får faktiskt ringa oss i morgon!

Samt Stefan, ahn har börjar bli otcäk nu han är efter mig och försöker flirta usch, gillar inte utvecklings störda stefan. Han ahr börjat gå till överdrift nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0