Servettkivnnan, sorry!

Jag är riktigt trött på de komentarer som har kommit in ang "servett-kvinnan" jag vet att det är vänner till henne som skriver dessa omogna komentarer. Vist jag förstår att ni störer på det inlägget och ja jag skulle gärna gå fram och tala om varför jag tycker som jag tycker. Kan lika gärna skriva det här, jag kände mig lite kränkt efter att vi varit "tajta" i ett par månader, kändes som om hon missbrukade mina kontakter, och "dumpade" mig när hon funnit sina nya vänner. Därav skrev jag inlägget vist korkat men sanningsenligt.
Enbart till servettkvinann själv, jag skulle gärna återförenas med dig igen men ändra din attityd först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0